- Αρχική
- Νέα-ανακοινώσεις
- Το σχολείο
- Καθηγητές
- Μαθητές
- Θεατρικές παραστάσεις 5ου Γυμνασίου
- Θεατρικό εργαστήρι
- Εκπαιδευτικό υλικό
- Νέα βιβλιοθήκης
- Βιβλιοθήκη
- Ιστοσελίδα
- Προγράμματα
- Ελεύθερος χρόνος
- Αξιόλογες συνδέσεις
- Διάφορα
- Προτάσεις πλοήγησης χρηστών
- Σχολικές Γιορτές
- Άρθρα που μας άρεσαν
- Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας
Όλες οι μεγάλες ιδέες ξεκίνησαν σαν αίρεση.
Τζωρτζ Μπέρναρντ Σω, 1856-1950, Βρετανός συγγραφέας, Νόμπελ 1925 |
Θε μου και κάν' τη γιασεμί και μένα κάμε χώμα να μαραθεί με τον καιρό να γίνομε ένα σώμα. |
Διδακτική επίσκεψη σε καλλιτεχνικό εργαστήριο
Την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016 στο πλαίσιο του μαθήματος της Τεχνολογίας και της Ιστορίας πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη των μαθητών και μαθητριών των τμημάτων Α4 και Α5 σε καλλιτεχνικό εργαστήριο κατασκευής μπρούτζινων αγαλμάτων και έργων τέχνης.
Η επίσκεψη στο εργαστήριο περιελάμβανε αρχικά παρουσίαση ιστορικών δεδομένων σχετικά με την ανακάλυψη των μετάλλων και την χρήση τους από τους ανθρώπους της εποχής εκείνης και στη συνέχεια επίδειξη της διαδικασίας κατασκευής μπρούτζινων αγαλμάτων με την αρχαιότερη μέθοδο χύτευσης. Για την επίδειξη της διαδικασίας χρησιμοποιήθηκε ένα μέταλλο ζαμάκ, το οποίο δεν χρειάζεται πάρα πολύ μεγάλες θερμοκρασίες για να λιώσει. Στην τελική φάση συμμετείχαν μαθήτριες που επιλέχθηκαν μετά από κλήρωση για να ανοίξουν το καλούπι και να βγάλουν τα αγαλματίδια. Η εμπειρία και οι γνώσεις που αποκόμισαν οι μαθητές μας ήταν σπουδαίες ώστε να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της Τεχνολογίας καθώς και τους σημαντικούς σταθμούς στην εξέλιξη της.
Στο διάλειμμα οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στην έκθεση που λειτουργεί το εργαστήριο και να θαυμάσουν τα δημιουργήματά του.
Την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016 στο πλαίσιο του μαθήματος της Τεχνολογίας και της Ιστορίας πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη των μαθητών και μαθητριών των τμημάτων Α4 και Α5 σε καλλιτεχνικό εργαστήριο κατασκευής μπρούτζινων αγαλμάτων και έργων τέχνης.
Η επίσκεψη στο εργαστήριο περιελάμβανε αρχικά παρουσίαση ιστορικών δεδομένων σχετικά με την ανακάλυψη των μετάλλων και την χρήση τους από τους ανθρώπους της εποχής εκείνης και στη συνέχεια επίδειξη της διαδικασίας κατασκευής μπρούτζινων αγαλμάτων με την αρχαιότερη μέθοδο χύτευσης. Για την επίδειξη της διαδικασίας χρησιμοποιήθηκε ένα μέταλλο ζαμάκ, το οποίο δεν χρειάζεται πάρα πολύ μεγάλες θερμοκρασίες για να λιώσει. Στην τελική φάση συμμετείχαν μαθήτριες που επιλέχθηκαν μετά από κλήρωση για να ανοίξουν το καλούπι και να βγάλουν τα αγαλματίδια. Η εμπειρία και οι γνώσεις που αποκόμισαν οι μαθητές μας ήταν σπουδαίες ώστε να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της Τεχνολογίας καθώς και τους σημαντικούς σταθμούς στην εξέλιξη της.
Στο διάλειμμα οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στην έκθεση που λειτουργεί το εργαστήριο και να θαυμάσουν τα δημιουργήματά του.
Το τραγούδι της ημέρας
|
Ποιητικά θραύσματα
|