- Αρχική
- Νέα-ανακοινώσεις
- Το σχολείο
- Καθηγητές
- Μαθητές
- Θεατρικές παραστάσεις 5ου Γυμνασίου
- Θεατρικό εργαστήρι
- Εκπαιδευτικό υλικό
- Νέα βιβλιοθήκης
- Βιβλιοθήκη
- Ιστοσελίδα
- Προγράμματα
- Ελεύθερος χρόνος
- Αξιόλογες συνδέσεις
- Διάφορα
- Προτάσεις πλοήγησης χρηστών
- Σχολικές Γιορτές
- Άρθρα που μας άρεσαν
- Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας
Οι συμβουλές των μεγάλων προς τους νέους αποσκοπούν στο πώς να τους κάνουν να πάψουν να συμπεριφέρονται σαν νέοι.
Francis De Croisset, 1877-1937, Βέλγος συγγραφέας |
Καλλιά 'χω ν' αγωνίζομαι μάταια μεσ' την πλάση παρά ν΄ αφήσω μάταια τη ζήση να περάσει. |
Κείμενα, υπερκείμενα & διακείμενα
Για όσους δε διαθέτουν το χρόνο να παρακολουθήσουν το κατατοπιστικό project που προηγήθηκε παραθέτουμε μια σύντομη επεξήγηση των όρων που εμπεριέχονται στον τίτλο:
Λέγοντας, «Υπερκείμενο» εννοούμε μια δυναμική μορφή ηλεκτρονικού κειμένου που επιτρέπει την εισαγωγή άλλων κειμένων, εικόνων, αρχείων ήχου και ακόμη και μικρών ταινιών, στα διάφορα σημεία του κειμένου με τη μορφή ενεργών δεσμών .
Κάθε κείμενο είναι ένα διακείμενο, άλλα κείμενα είναι παρόντα μέσα σε αυτό , σε διάφορα επίπεδα, κάτω από μορφές λίγο-πολύ αναγνωρίσιμες: τα κείμενα του πολιτισμού που προηγήθηκε και τα κείμενα του περιβάλλοντος πολιτισμού. Κάθε κείμενο είναι ένα ύφασμα καινούργιο από παραθέματα αντεστραμμένα. Περνούν μέσα στο κείμενο, ανακατανεμημένα στο εσωτερικό του, τμήματα κωδίκων, φόρμουλες, ρυθμικά μοντέλα, αποσπάσματα κοινωνικών ιδιωμάτων κ.τ.λ. γιατί υπάρχουν πάντοτε ιδιώματα (λεκτικά) πριν από το κείμενο και γύρω από αυτό[?] Το διακείμενο είναι ένα πεδίο γενικό από φόρμουλες ανώνυμες, των οποίων η προέλευση είναι σπάνια συνειδητή, από ασύνειδα ή αυτόματα παραθέματα, που καταγράφονται χωρίς εισαγωγικά.
Το τραγούδι της ημέρας
|
Ποιητικά θραύσματα
|