Την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016 στο πλαίσιο του μαθήματος της Τεχνολογίας και της Ιστορίας πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη των μαθητών και μαθητριών των τμημάτων Α4 και Α5 σε καλλιτεχνικό εργαστήριο κατασκευής μπρούτζινων αγαλμάτων και έργων τέχνης.
Η επίσκεψη στο εργαστήριο περιελάμβανε αρχικά παρουσίαση ιστορικών δεδομένων σχετικά με την ανακάλυψη των μετάλλων και την χρήση τους από τους ανθρώπους της εποχής εκείνης και στη συνέχεια επίδειξη της διαδικασίας κατασκευής μπρούτζινων αγαλμάτων με την αρχαιότερη μέθοδο χύτευσης. Για την επίδειξη της διαδικασίας χρησιμοποιήθηκε ένα μέταλλο ζαμάκ, το οποίο δεν χρειάζεται πάρα πολύ μεγάλες θερμοκρασίες για να λιώσει. Στην τελική φάση συμμετείχαν μαθήτριες που επιλέχθηκαν μετά από κλήρωση για να ανοίξουν το καλούπι και να βγάλουν τα αγαλματίδια. Η εμπειρία και οι γνώσεις που αποκόμισαν οι μαθητές μας ήταν σπουδαίες ώστε να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της Τεχνολογίας καθώς και τους σημαντικούς σταθμούς στην εξέλιξη της.
Στο διάλειμμα οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στην έκθεση που λειτουργεί το εργαστήριο και να θαυμάσουν τα δημιουργήματά του.
Την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016 στο πλαίσιο του μαθήματος της Τεχνολογίας και της Ιστορίας πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη των μαθητών και μαθητριών των τμημάτων Α4 και Α5 σε καλλιτεχνικό εργαστήριο κατασκευής μπρούτζινων αγαλμάτων και έργων τέχνης.
Η επίσκεψη στο εργαστήριο περιελάμβανε αρχικά παρουσίαση ιστορικών δεδομένων σχετικά με την ανακάλυψη των μετάλλων και την χρήση τους από τους ανθρώπους της εποχής εκείνης και στη συνέχεια επίδειξη της διαδικασίας κατασκευής μπρούτζινων αγαλμάτων με την αρχαιότερη μέθοδο χύτευσης. Για την επίδειξη της διαδικασίας χρησιμοποιήθηκε ένα μέταλλο ζαμάκ, το οποίο δεν χρειάζεται πάρα πολύ μεγάλες θερμοκρασίες για να λιώσει. Στην τελική φάση συμμετείχαν μαθήτριες που επιλέχθηκαν μετά από κλήρωση για να ανοίξουν το καλούπι και να βγάλουν τα αγαλματίδια. Η εμπειρία και οι γνώσεις που αποκόμισαν οι μαθητές μας ήταν σπουδαίες ώστε να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της Τεχνολογίας καθώς και τους σημαντικούς σταθμούς στην εξέλιξη της.
Στο διάλειμμα οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στην έκθεση που λειτουργεί το εργαστήριο και να θαυμάσουν τα δημιουργήματά του.