- Αρχική
- Νέα-ανακοινώσεις
- Το σχολείο
- Καθηγητές
- Μαθητές
- Θεατρικές παραστάσεις 5ου Γυμνασίου
- Θεατρικό εργαστήρι
- Εκπαιδευτικό υλικό
- Νέα βιβλιοθήκης
- Βιβλιοθήκη
- Ιστοσελίδα
- Προγράμματα
- Ελεύθερος χρόνος
- Αξιόλογες συνδέσεις
- Διάφορα
- Προτάσεις πλοήγησης χρηστών
- Σχολικές Γιορτές
- Άρθρα που μας άρεσαν
- Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας
"Το να πέσεις δεν είναι τρομερό, το να μη θέλεις όμως να σηκωθείς είναι ολέθριο." Βίκτωρ Ουγκώ
|
Πρόσεχε να πετάς ψηλά, του αετού να μοιάζεις και να προσέχεις τα φτερά στη λάσπη μην τα βάζεις |
![](/news/images/M_images/arrow.png)
![](/news/images/M_images/arrow.png)
![](/news/images/M_images/arrow.png)
ΕΦΝΗ: «Ο νεοφιλελευθερισμός στην εκπαίδευση -Οι τρέχουσες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις».
Την Πέμπτη,15/5/2014,στην Αίθουσα παλαιάς Λαχαναγοράς του Δήμου Ηρακλείου ,στις 19.00., η 'Ένωση Φιλολόγων του Ν. Ηρακλείου οργανώνει εκδήλωση με θέμα : «Ο νεοφιλελευθερισμός στην εκπαίδευση -Οι τρέχουσες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις».
Ομιλητές θα είναι οι εξής :
α) Αντώνης Γεωργούλας, καθηγητής κοινωνιολογικής και ανθρωπολογικής θεωρίας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης ,
β) Νικολακάκης Γιώργος, καθηγητής κοινωνικής ανθρωπολογίας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης ,
γ) Βοσκάκης Γρηγόρης, φιλόλογος στο Μουσικό Σχολείο Ηρακλείου (μεταπτυχιακός του τομέα .Φ.Κ.Σ. του Πανεπιστημίου Κρήτης: πολιτισμός και ανάπτυξη με έμφαση στην εκπαίδευση).
Θα ακολουθήσει συζήτηση.
Περίληψη
Μέσα σε ένα κόσμο παγκοσμιοποιημένο αλλά καθόλου ειρηνικό, μέσα σε μία Ευρωπαϊκή Ένωση που από τη δεκαετία του '80 εφαρμόζει κοινές πολιτικές, οι ιδεολογίες μετασχηματίζονται με αυξανόμενη ταχύτητα και οι εννοιολογικές αλλαγές είναι τέτοιες που κάνουν αναγκαίο τον επαναπροσδιορισμό της κοινωνιολογίας των παιδαγωγικών θεωριών. Νέες λογικές ελέγχου της συμπεριφοράς τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών οδηγούν τα πράγματα σε μια αγοραία κατεύθυνση χρησιμοποιώντας παλιά και νέα εργαλεία: δεξιότητες, ιεραρχήσεις, αξιολόγηση, εξεταστική χιονοστιβάδα Ποιοι είναι επιτέλους οι περίφημοι νέοι ανθρωπολογικοί άξονες που διαπερνούν τους τρέχοντες μετασχηματισμούς -τις δήθεν μεταρρυθμίσεις-της εκπαιδευτικής σφαίρας στο σύνολό της; Πώς ο προτεινόμενος μηχανισμός της αξιολόγησης σχετίζεται και αναπαράγει την εκπαιδευτική βιοπολιτική του νεοφιλελευθερισμού;
Το τραγούδι της ημέρας
|
Ποιητικά θραύσματα
|