Σχολικός εκφοβισμός

Jazmin Negro - Suffer in Silence

pr-11009019- 2

Βιολογία

penguin_yellow

Ο Κόσμος των Εφήβων

logo-sxol-efimerida

Η τεχνολογία στο σχολείο μας
Γνωμικά

Ο Άνθρωπος είναι η απάντηση όποια κι αν είναι η ερώτηση

Andre Breton (1896-1966)

Η μαντινάδα της ημέρας
Ξέπλυνε φεγγαράκι μου το πέπλο σου στην βρύση,
μη μου χλωμιάσει τ'όνειρο τώρα που πάει ν'ανθίσει
Αρχική

Τελευταία άρθρα

Δημοφιλή άρθρα

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (καθιερώθηκε το 1992 με απόφαση της γενικής συνέλευσης του ΟΗΕ, και τιμάται κάθε χρόνο στις 3 Δεκεμβρίου), οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας ενημερώθηκαν σχετικά με τη σημασία τής ημέρας αυτής, με σκοπό την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα που αφορούν τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία. Τονίστηκε μάλιστα πόσο αναγκαία είναι η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, της δεξιότητας που δίνει τη δυνατότητα στο άτομο να μπει στη θέση τού άλλου, να νιώσει όπως εκείνο, να αισθανθεί πέρα από τα όρια του εαυτού του.

Συγκεκριμένα, οι μαθητές/μαθήτριες ενημερώθηκαν για την Παγκόσμια Ημέρα των ΑμεΑ με την αξιοποίηση σχετικού οπτικοακουστικού υλικού και παρουσιάσεων. Επιπλέον, υλοποίησαν δραστηριότητες, για να αντιληφθούν τη διαφορετικότητα: έγραψαν το όνομά τους με τη γραφή Βraille, ενώ ταυτόχρονα  οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης σχημάτισαν με τα σώματά τους το σύμβολο του αναπηρικού αμαξιδίου.

Στόχος των εν  λόγω δράσεων αποτέλεσε η αποδοχή τής διαφορετικότητας, η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και η ανάπτυξη του αισθήματος της ατομικής αλλά και κοινωνικής ευθύνης. Η συγκεκριμένη ημέρα ήταν η αφορμή να αναλογιστούμε όλοι και όλες πως έχουμε τη δύναμη να υπερβούμε τα εμπόδια και να «χτίσουμε» μια κοινωνία προσβάσιμη σε όλους. Θερμά συγχαρητήρια σε παιδιά, εκπαιδευτικούς καθώς και στον φωτογράφο Θωμά Παπανδρέου.

amea-photo

 

Οδηγίες για την έναρξη λειτουργίας των σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης

1. Η χρήση προστατευτικής μάσκας (απλής χειρουργικής ή υφασμάτινης με κατάλληλες προδιαγραφές) είναι προαιρετική για τους/τις μαθητές/τριες σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.

2. Διαχείριση μαθητή/τριας και μέλους του προσωπικού στην περίπτωση θετικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR)

Ο γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας ή ο/η εκπαιδευτικός, μέλος Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. ή μέλος του λοιπού προσωπικού ενημερώνει τον υπεύθυνο διαχείρισης COVID-19 της σχολικής μονάδας για το θετικό αποτέλεσμα του διαγνωστικού τεστ για COVID-19. Ο/Η μαθητής/τρια και το μέλος του προσωπικού που είναι επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 πρέπει να απομακρυνθεί από το σχολείο και να παραμείνει σε απομόνωση για πέντε (5) ημέρες από την ημέρα του θετικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου. Κατά τη διάρκεια της απομόνωσης, ο/η μαθητής/τρια ή το μέλος του προσωπικού με επιβεβαιωμένο COVID-19 πρέπει να απέχει και από όλες τις εξωσχολικές δραστηριότητες (π.χ. φροντιστήριο, ξένες γλώσσες, αθλητισμός). Ως ημέρα 0 θεωρείται η ημέρα λήψης της θετικής εργαστηριακής διάγνωσης.

3. Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19

Ο/Η μαθητής/τρια ή ο/η ενήλικος/η μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο μετά την παρέλευση πέντε (5) ημερών απομόνωσης, εάν δεν υπάρχουν συμπτώματα ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο βελτιώνονται με πλήρη υποχώρηση του πυρετού για ένα 24ωρο χωρίς την χρήση αντιπυρετικών. Αν ο πυρετός επιμένει συστήνεται η παράταση της απομόνωσης εντός της οικείας μέχρι την πλήρη υποχώρηση του πυρετού. Για την επιστροφή στο σχολείο των επιβεβαιωμένων περιστατικών δεν απαιτείται η διενέργεια νέου εργαστηριακού διαγνωστικού τεστ ούτε η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης. Σε περίπτωση, όμως, που, παρά τις συστάσεις, πραγματοποιηθεί νέος εργαστηριακός διαγνωστικός έλεγχος και είναι θετικός, τότε το γεγονός αυτό δεν αποτελεί λόγο μη επανόδου στο σχολείο. Στην περίπτωση ασθενών με πολύ σοβαρή νόσο ή ανοσοκαταστολή μπορεί το παραπάνω απαιτούμενο διάστημα από την έναρξη των συμπτωμάτων να παραταθεί, σύμφωνα με την γνώμη του θεράποντος ιατρού. Οι μαθητές/τριες καθώς και τα μέλη του προσωπικού όταν επιστρέφουν στο σχολείο ή στην υπηρεσία τους υποχρεούνται στη χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (N95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για πέντε (5) ημέρες από την ημέρα λήξης της απομόνωσης.

4. Απουσίες μαθητών/τριών λόγω νόσησης από κορωνοϊό COVID-19

Για τη μη προσμέτρηση των απουσιών των μαθητών/τριών που είναι επιβεβαιωμένα περιστατικά COVID-19 και τίθενται σε κατ΄ οίκον απομόνωση για πέντε (5) ημέρες, οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή ίδιοι αν είναι ενήλικοι/ες επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα (gov.gr – EΨΠ), και αφού αυθεντικοποιηθούν με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α΄ 184), εκδίδουν τη βεβαίωση θετικού διαγνωστικού ελέγχου. Ακολούθως, υποβάλουν σχετική υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 επιδεικνύοντας ταυτόχρονα στον/στη Διευθυντή/ντρια/Προϊστάμενό/ή τους την αντίστοιχη βεβαίωση θετικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) ή μοριακού ελέγχου (PCR). Στην περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια νοσηλευτεί αποδεδειγμένα σε νοσοκομείο λόγω νόσησης από κορωνοιό COVID-19 οι απουσίες του καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται για όλο το χρονικό διάστημα νοσηλείας του/της, με την υποβολή σχετικής υπεύθυνης δήλωσης της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 και την επίδειξη ταυτόχρονα στον/στη Διευθυντή/ντρια/Προϊστάμενό/ή τους των σχετικών εγγράφων του νοσοκομείου. 

 

Το τραγούδι της ημέρας

Λ. Μαχαιρίτσας & Παιδική χορωδία Σπύρου Λάμπρου, Τερατάκια τσέπης...

 

Ποιητικά θραύσματα

Τι συμφορά, ενώ είσαι καμωμένος
για τα ωραία και μεγάλα έργα
η άδικη αυτή σου η τύχη πάντα
ενθάρρυνσι κ? επιτυχία να σε αρνείται·
να σ? εμποδίζουν ευτελείς συνήθειες,
και μικροπρέπειες, κι αδιαφορίες.
Και τι φρικτή η μέρα που ενδίδεις,
(η μέρα που αφέθηκες κ? ενδίδεις),
και φεύγεις οδοιπόρος για τα Σούσα,
και πηαίνεις στον μονάρχην Aρταξέρξη
που ευνοϊκά σε βάζει στην αυλή του,
και σε προσφέρει σατραπείες και τέτοια.
Και συ τα δέχεσαι με απελπισία
αυτά τα πράγματα που δεν τα θέλεις.
Άλλα ζητεί η ψυχή σου, γι? άλλα κλαίει·
τον έπαινο του Δήμου και των Σοφιστών,
τα δύσκολα και τ? ανεκτίμητα Εύγε·
την Aγορά, το Θέατρο, και τους Στεφάνους.
Aυτά πού θα σ? τα δώσει ο Aρταξέρξης,
αυτά πού θα τα βρεις στη σατραπεία·
και τι ζωή χωρίς αυτά θα κάμεις.

K.Π. Kαβάφη, Η Σατραπεία

Προγράμματα Erasmus+

Erasmus

  JCA logo

Μάρτης

tsarouxis_march

Ο Μάρτης είναι ο τρίτος κατά σειρά μήνας του χρόνου του πολιτικού έτους κατά το Γρηγοριανό Hμερολόγιο και έχει 31 ημέρες. Πήρε το όνομά του από το Ρωμαίο θεό του πολέμου Mars δηλαδή. τον Άρη. Στο αρχαίο πάντως ρωμαϊκό ημερολόγιο το έτος άρχιζε από τον Μάρτιο. Ήταν ο πρώτος μήνας του έτους κι η Πρωτοχρονιά γιορτάζονταν την 1η Μαρτίου (Καλένδες Μαρτίου). Αργότερα μετακινήθηκε ως τρίτος μήνας και πρώτος ο προς τιμή του ειρηνικού θεού Ιανού. Καλό Μήνα!!

Ο Μάρτης Μάρτης μίλησε-Παντελής Θαλασσινός

Παραρλάμα
pararlama
Online Επισκέπτες
Έχουμε 13 επισκέπτες συνδεδεμένους
Εμφανίσεις Περιεχομένου : 2847601
Δημοσκόπηση
Σας άρεσε η πλοήγηση στην ιστοσελίδα;
 
Εικόνες του κόσμου
Wisteria-Flower-Tunnel-in-Japan
Τέχνης Εράνισμα

Δομήνικος Θεοτοκόπουλος (El Greco)

Καλώς ορίσατε στην ιστοσελίδα μας.

Σας παρακαλούμε πριν συνεχίσετε την πλοήγηση, διαβάστε τους Όρους Χρήσης.

aniemail18

Επικοινωνία

e-mail