Διδακτική Επίσκεψη στο ITE
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Τεχνολογίας, οργανώθηκε και υλοποιήθηκε Διδακτική Επίσκεψη στο ΙΤΕ (Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας), στις Βούτες Ηρακλείου την Πέμπτη 28/11/2024. Στην διδακτική επίσκεψη συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες του τμήματος Γ4 του σχολείου μας.
Διδακτική Επίσκεψη στο Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής ΤεχνολογίαςΣτο πλαίσιο του μαθήματος της Τεχνολογίας, αντιλαμβανόμενοι την αξία της βιωματικής μάθησης, η οποία αποτελεί έναν εναλλακτικό τρόπο εκπαίδευσης που επεκτείνεται πέρα από τα θρανία, τα σχολικά βιβλία, τη μετωπική διδασκαλία και την απομνημόνευσή της ύλης, οργανώθηκε και υλοποιήθηκε Διδακτική Επίσκεψη στο Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας Κ. Κοτσανά στις 20/11/2024. Στην διδακτική επίσκεψη συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων Α4 και Α5 του σχολείου μας, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με την τεχνολογική, επιστημονική και πολιτιστική κληρονομιά μέσα από το βίωμα, το παιχνίδι, τη φαντασία και τις κατασκευές. Διδακτική επίσκεψη σε εταιρεία εμφιάλωσης νερούΣτο πλαίσιο του μαθήματος της Τεχνολογίας, οργανώθηκε και υλοποιήθηκε Διδακτική Επίσκεψη στην εταιρεία εμφιάλωσης νερού «Ζαρός» στο Ζαρό, στις 18/11/2024. Στην διδακτική επίσκεψη συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων Β4 και Β5 του σχολείου μας. Διδακτική επίσκεψη στον Άγιο ΝικόλαοΣτο πλαίσιο του μαθήματος της Τεχνολογίας, οργανώθηκε και υλοποιήθηκε Διδακτική Επίσκεψη στην εταιρεία «Bioaroma» στον Άγιο Νικόλαο στις 23/04/2024. Στην διδακτική επίσκεψη συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων Β4 και Β5 του σχολείου μας. Η Bioaroma Crete, που ιδρύθηκε το 2007 στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, είναι μια πρωτοποριακή εταιρεία βιολογικών καλλυντικών και αρωμάτων, φιλική προς το περιβάλλον με βιώσιμη ανάπτυξη. Όλες οι πρώτες ύλες προέρχονται από μια ιδιόκτητη έκταση 100 στρεμμάτων όπου καλλιεργούνται βιολογικά 150 διαφορετικά είδη αρωματικών φυτών και βοτάνων, ενώ εξασκούνται και στη βιολογική μελισσοκομία. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας στο κεντρικό κατάστημα της εταιρείας ενημερώθηκαν για τις δραστηριότητές της, τις πρώτες ύλες, τα προϊόντα που παράγονται καθώς και τις νότες που έχουν τα αρώματα! Ακολούθησε ξενάγηση στο χώρο και όλοι οι μαθητές και μαθήτριες συμμετείχαν σε εργαστήριο όπου παρασκεύασαν ο καθένας μόνος του το δικό του άρωμα, το οποίο και κράτησαν ως ενθύμιο. Οι μαθητές και οι μαθήτριες συνειδητοποίησαν τις προϋποθέσεις για την επιτυχημένη παραγωγική δραστηριότητα, η οποία δεν είναι άλλη από την αξιοποίηση της τεχνολογίας, των γνώσεων και δεξιοτήτων των εργαζομένων, την καλή οργάνωση και συνεργασία μεταξύ τους, αλλά και τη σωστή διαχείριση των φυσικών πόρων! Δράση Φιλαναγνωσίας: 24 Απριλίου 2024Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, η ομάδα δράσης για τη βιβλιοθήκη σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς κ. Μάρκου Μαρία, κ. Στεφανάκη Μάνο και τη διεύθυνση του σχολείου προσκάλεσαν τον συγγραφέα κ. Καρτσάκη Αντώνη για μια δράση φιλαναγνωσίας με το τμήμα Γ2. Οι μαθητές/τριες έχοντας λάβει μέρος σε δράσεις δημιουργικής γραφής με τις διδάσκουσες κ. Αμαργιανιτάκη και κ. Μάρκου, βασισμένες στο βιβλίο του κ. Καρτσάκη “Στον ανήσυχο μαθητή μου”, συζήτησαν με τον προσκεκλημένο για τη διαδικασία της συγγραφής, της επιμέλειας κειμένου και της έκδοσης των βιβλίων. Με αφορμή το βιβλίο του “Νόστιμη ποίηση” ετοίμασαν μαντινάδες τις οποίες, αναβιώνοντας το έθιμο της ζαχαρωτής μαντινάδας, τραγούδησαν μέσα στην τάξη με συνοδεία λύρας και λαούτου. Στη συνέχεια διάβασαν το ποίημα του κ. Καρτσάκη “Απλότατη αμαρτία“ και ετοίμασαν ένα μικρό κέρασμα το οποίο μοιράστηκε στην τάξη και στους παρευρισκόμενους. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Καρτσάκη για την παρουσία του, την ουσιαστική συζήτηση και το θερμό του αγκάλιασμα στη δράση μας!
|
- Συμμετοχή του 5ου Γυμνασίου στον Σχολικό Μαραθώνιο «Πάμε Ανακύκλωση»
- Δράση αγωγής υγείας – Πρόληψη και διαχείριση καπνού
- ΕΟΔΥ: Οδηγίες για τη Μείωση Μετάδοσης Λοιμώξεων του Αναπνευστικού στο Σχολικό Περιβάλλον
- Διδακτική Επίσκεψη στο Τμήμα Χημείας και στο Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών του Πανεπιστημίου Κρήτης (Τμήμα Γ7, 13/11/2023)
Το τραγούδι της ημέρας
|
Ποιητικά θραύσματα
|